Szervizelési információk

A külföldről rendelt telefonok garanciáját csak az eladónál lehet érvényesíteni.

Szerviz elérhetőség:

Telefon: (061)-445-1222
E-mail: szerviz@wayteq.eu
Nyitvatartás: hétfőtől – péntekig, 9 – 17 óráig

Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Az ilyen esetekben a nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag (pl. fizikai sérülés) a garanciális javítás elutasítható. Kérjük szervizelés előtt – amennyiben lehetséges – a fontos adataikról készítsenek mentést! Az átvett termék memóriájában, valamint a termékkel átvett adathordzókon lévő adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

A jótállási felelősség korlátozása, kizárása:

A jótállás érvényét veszti, ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból; átalakítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szoftverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár, vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be. Ugyancsak a jótállási keret elvesztésével jár, ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, vagy megrongálják.

A jótállási felelősség korlátozása, kizárása:

A jótállás érvényét veszti, ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból; átalakítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szoftverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár, vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be. Ugyancsak a jótállási keret elvesztésével jár, ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, vagy megrongálják.

Nem tartoznak a jótállás keretébe:

  • A termékhez adott szoftverek, mivel azok szellemi termékek. A szoftverek terméket nem jelentősen befolyásoló működési rendellenességeiért és a hiányosságaiért felelősséget nem vállalunk.
  • A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
  • A termékeink használati utasításában nem szereplő szolgáltatás, technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe.
  • Az importőr és megbízott szervizei nem felelnek semmilyen adatvesztésért, mely a terméken tárolt adatok, programok vagy információk körében a javítás során fellép
  • A készülékek kijelzőjén megjelenő hibás pixelek esetén az ISO 9241-302, 303, 305, 307:3008 szabvány szerinti Class 3 besorolás szerint járunk el.
  • A készülékkel nem 100 %-ig kompatibilis eszközök, tartozékok használata.

Csak a Vevő teljes költségtérítése mellett vállalható a javítás:

  • Ha a felhasználó kezelési útmutatótól eltérően használta a készüléket (ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be)
  • Ha a készüléket az importőr engedélye nélkül megbontotta.

Szervizbe juttatás előtt gondoskodjon az alábbiakról:

Személyes leadáskor kérjük legyenek Önnél a következők:

  • készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
  • vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
  • hibával összefüggő tartozék(ok)
  • ha nem az Öné a készülék a Tulajdonos elérhetőségei (név, cím, telefonszám, email cím)

További teendők okostelefonok leadása előtt:

Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét kikapcsolják leadás előtt, hogy kollégáink bevizsgálhassák azokat, ennek feltételei:

  • minden fiókból való kijelentkezés (Google fiók, MI, Flyme fiók, telefontól függően)
  • az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
  • a gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.

Postázáskor legyen a csomagban:

  • elérhetőségek (név, cím, telefonszám, email cím)
  • készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
  • vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
  • pontos és részletes hibaleírás
  • hibával összefüggő tartozék(ok)

Kérjük ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait.
Térítéses javítás esetén – amennyiben bevizsgálás szükséges – a bevizsgálás díját a javítás megkezdése előtt ki kell egyenlítenie.
Térítéses javítás esetén a postai visszaküldés díja 990 Ft.

 
AKTUÁLIS SZERVIZ ÁRLISTA
 

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Ha elsőként akar lecsapni legjobb akcióinkra

KÖVESSEN MINKET

Értesüljön a legfrisebb híreinkről elsőként