Szerviz
Szervizeléssel kapcsolatos információk
A koronavírus (SARS-CoV-2) terjedésének megállítása és a fertőzés veszélyének csökkentése érdekében
módosítunk működési rendünkön.
Ügyfélszolgálatunk 2020. szeptember 22-től 9.00 és 13.00 óra között tart nyitva.
Kérjük Önöket, hogy kizárólag a rollerek meghibásodása esetén keressék fel személyesen ügyfélszolgálatunkat.
Amennyiben termékeket juttatna el hozzánk szervizelésre, kérjük hívja fel ügyfélszolgálatunkat, ahol segítenek a termék futárszolgálattal való elszállításában, melynek költségét cégünk átvállalja.
Telefonszámunk: (+36 1) 445-1222
A jótállással kapcsolatos információk az alábbi linken találhatók: garancia
A gyorsabb ügyintézés érdekében, szervizbe juttatás előtt gondoskodjon az alábbiakról:
Személyes leadáskor kérjük legyenek Önnél a következők:
- a készülékhez tartozó jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
- vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
- a hibával összefüggő tartozék(ok)
- amennyiben nem az Öné a készülék a Tulajdonos elérhetőségei (név, cím, telefonszám, email cím
Postázáskor legyen a csomagban:
- elérhetőségek (név, cím, telefonszám, email cím)
- készülékhez tartozó, hozzánk szóló jótállási jegy (garanciális javítás esetén)
- vásárlási számla/blokk (garanciális javítás esetén)
- pontos és részletes hibaleírás
- hibával összefüggő tartozék(ok)
További teendők okostelefonok leadása előtt:
Fontos, hogy a telefonok szoftveres védelmét a szervizbe adás előtt kapcsolják ki, hogy kollégáink bevizsgálhassák azokat. Ennek feltételei:
- minden fiókból való kijelentkezés (Google fiók, MI)
- az alkalmazás zárolások és képernyőzárak megszüntetése
- a gyári állapotra történő visszaállítás önmagában nem elegendő.
Kérjük, ügyeljen rá, hogy a csomagolás megvédje a készüléket és tartozékait.
Fizetős javítás esetén – amennyiben bevizsgálás szükséges – a bevizsgálás díját a javítás megkezdése előtt ki kell egyenlítenie.
Fizetős javítás esetén a postai visszaküldés díja 990Ft.
Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Az ilyen esetekben a nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag (pl. fizikai sérülés) a garanciális javítás elutasítható. Kérjük, szervizelés előtt – amennyiben lehetséges – a fontos adataikról készítsenek mentést! Az átvett termék memóriájában, valamint a termékkel átvett adathordozókon lévő adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
Szervizelt termékek nyomon követése
Javasoljuk, hogy postai beküldés esetén adja meg email címét!
A Wayteq Europe Kft. szervizes rendszere postai beküldés esetén, a csomag beérkezéséről e-mail-en tájékoztatást küld. A javítás állapota, az email-ben elküldött kódok alapján nyomon követhető Ügyfeleink számára.