GYIK

Garancia, szerviz

Külföldről, bizonytalan forrásból rendelt termékek garanciális ügyintézésével nem foglalkozunk, mivel azok minősége nem ellenőrzött, sok esetben nem megfelelő. Csak az általunk forgalmazott telefonok minőségéért tudjuk vállalni a felelősséget, mind szoftver, mind hardver tekintetében. Az általunk forgalmazott telefonokra 1 év magyarországi garanciát vállalunk. A garanciajegy megtalálható a termék dobozában. A garancia kezdete a vásárlás dátuma.
A hibásnak vélt terméket a WayteQ Europe Kft. címére kell eljuttatni személyesen, vagy más szállítási módon.
A telefonok garanciális ügyintézése, szervizelése és bevizsgálása Magyarországon történik.

Fontos: Kérjük, mielőtt érvényesítené jótállási igényét, figyelmesen olvassa el a jótállási jegyet és a készüléket a megfelelő (a garanciajegyen feltüntetett) szervizbe eljuttatni szíveskedjék. Amennyiben a jótállási jegyen a WayteQ Europe Kft.-t találja, mint garanciaviselő céget, úgy hozzánk juttassa el a készüléket, ha más cég szerepel, akkor a jótállást más cég szakszervize intézi.

Házhoz szállítás, termék megérkezése

A munkanapokon a 12:00-ig leadott rendeléseket még aznap feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak, így Budapesten belül egy munkanap alatt, vidékre 2 munkanapon belül megérkezhet a termék.

ÁSZF, elállás, garancia, adatvédelem

Az általános szerződési feltételek szerint élhet elállási jogával, minden ehhez szükséges információt megtalál az ÁSZF menüpont alatt. A garanciális ügyintézésről bővebben itt olvashat. Szervizelés információinkat itt találhatja.
Adatvédelmi nyilatkozatunkat itt olvashatja.

HÍRLEVÉL FELIRATKOZÁS

Ha elsőként akar lecsapni legjobb akcióinkra

KÖVESSEN MINKET

Értesüljön a legfrisebb híreinkről elsőként