Szervizelési információk

A külföldről rendelt telefonok garanciáját csak az eladónál lehet érvényesíteni.

AKTUÁLIS SZERVIZ ÁRLISTA

 

 

 Szerviz elérhetőség:

Telefon: (061)-445-1222
E-mail: szervizatwayteq.eu
Nyitvatartás: hétfőtől – péntekig, 9 – 17 óráig

 


Aktuális szerviz árlista

Az átvétel során nem tapasztalható károsodások rögzítésének hiánya nem zárja ki azok átvételkori meglétét. Az ilyen esetekben a nem rendeltetésszerű használatból kifolyólag (pl. fizikai sérülés) a garanciális javítás elutasítható. Kérjük szervizelés előtt – amennyiben lehetséges – a fontos adataikról készítsenek mentést! Az átvett termék memóriájában, valamint a termékkel átvett adathordzókon lévő adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk.

A jótállási felelősség korlátozása, kizárása:

A jótállás érvényét veszti, ha a meghibásodás rendeltetésellenes használatból; átalakítás, szakszerűtlen kezelés (pl. nem megfelelő szoftverfrissítés), helytelen tárolás, törés, elemi kár, vagy egyéb a terméktől független ok miatt következik be. Ugyancsak a jótállási keret elvesztésével jár, ha a termék azonosítására szolgáló gyári számot, garancia címkét eltávolítják, átírják, vagy megrongálják.

Nem tartoznak a jótállás keretébe:

  • A termékhez adott szoftverek, mivel azok szellemi termékek. A szoftverek terméket nem jelentősen befolyásoló működési rendellenességeiért és a hiányosságaiért felelősséget nem vállalunk.
  • A használati utasításban foglaltak be nem tartásából, vagy attól eltérő használatból származó meghibásodás.
  • A termékeink használati utasításában nem szereplő szolgáltatás, technikai paraméterek között fel nem sorolt paraméter hiánya, meg nem említett feladatra való alkalmatlansága, illetve az ezzel kapcsolatos vevői elégedetlenség nem tartozik a jótállási kötelezettségek körébe.
  • Az importőr és megbízott szervizei nem felelnek semmilyen adatvesztésért, mely a terméken tárolt adatok, programok vagy információk körében a javítás során fellép
  • A készülékek kijelzőjén megjelenő hibás pixelek esetén az ISO 9241-302, 303, 305, 307:3008 szabvány szerinti Class 3 besorolás szerint járunk el.
  • A készülékkel nem 100 %-ig kompatibilis eszközök, tartozékok használata.

Csak a Vevő teljes költségtérítése mellett vállalható a javítás:

  • Ha a felhasználó kezelési útmutatótól eltérően használta a készüléket (ha a jótállási javítások elvégzésével megbízott szerviz bizonyítja, hogy a hiba rendellenes használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb vásárlás után keletkezett okból következett be)
  • Ha a készüléket az importőr engedélye nélkül megbontotta.