GYIK

A külföldről rendelt telefonok garanciáját csak az eladónál lehet érvényesíteni.

AKTUÁLIS SZERVIZ ÁRLISTA

Garancia, szerviz

Külföldről, bizonytalan forrásból rendelt termékek garanciális ügyintézésével nem foglalkozunk, mivel azok minősége nem ellenőrzött, sok esetben nem megfelelő. Csak az általunk forgalmazott telefonok minőségéért tudjuk vállalni a felelősséget, mind szoftver, mind hardver tekintetében.

 Az általunk forgalmazott telefonokra 1 év magyarországi garanciát vállalunk. A garanciajegy megtalálható a termék dobozában. A garancia kezdete a vásárlás dátuma.
A hibásnak vélt terméket a Xiaomi Hungary címére kell eljuttatni személyesen, vagy más szállítási módon.
A telefonok garanciális ügyintézése, szervizelése és bevizsgálása Magyarországon történik.

Fontos: Kérjük, mielőtt érvényesítené jótállási igényét, figyelmesen olvassa el a jótállási jegyet és a készüléket a megfelelő (a garanciajegyen feltüntetett) szervizbe eljuttatni szíveskedjék. Amennyiben a jótállási jegyen a WayteQ Europe Kft.-t találja, mint garanciaviselő céget, úgy hozzánk juttassa el a készüléket, ha más cég szerepel, akkor a jótállást más cég szakszervize intézi.

Házhoz szállítás, termék megérkezése

A munkanapokon a 12:00-ig leadott rendeléseket még aznap feldolgozzuk és átadjuk a futárszolgálatnak, így Budapesten belül egy munkanap alatt, vidékre 2 munkanapon belül megérkezhet a termék.


ÁSZF, elállás, garancia, adatvédelem

Az általános szerződési feltételek szerint élhet elállási jogával, minden ehhez szükséges információt megtalál az ÁSZF menüpont alatt.
A garanciális ügyintézésről bővebben itt olvashat: Garancia.
Szervizelés információinkat itt találhatja.
Adatvédelmi nyilatkozatunkat itt olvashatja.